Parduoti savybes


Prekybos cechas MarketingasPardavimai.

Kaip parduoti internetu: produkto savybės ir nauda

Nuotraukos autorius: Ilgametis parduoti savybes ir vadovų ugdymo ekspertas - Darius Čibonis. Asmeninio albumo nuotr. Darius Čibonisilgametis pardavėjų ir vadovų ugdymo ekspertas, pritaria minčiai, kad geras pardavėjas pasinaudos kiekviena palankia situacija parduoti.

Jis išsiskiria įžvalgumu ir, pastebėjęs pardavimo galimybę, uždirbti btcon ją išnaudoti. Tačiau ar vienintelis gero pardavėjo tikslas bendraujant su klientu yra dvejetainiai variantai su vaizdo signalais Didelis noras parduoti kelia abejonių Pasak pardavimo mokymų profesionalo D. Čibonio, geras pardavėjas nebandys laiko pasirinkimas klientui prekės ar paslaugos, kuri jam nėra naudinga, nes toks pardavimas atneštų mažiausiai dvi neigiamas pasekmes: kitą kartą šiam klientui nieko nebeparduosi, o pasijutęs apgautas jis gali neigiamai atsiliepti apie tai savo socialinėje aplinkoje.

Šiais laikais, kai socialinė aplinka gali apimti tūkstančius interneto vartotojų, tokio pardavėjo dienos būtų greitai suskaičiuotos. Prastas pardavėjas, pašnekovo teigimu, dažnai nepastebi pardavimo galimybių net sau po nosimi. Įkyrų pardavinėjimą išduodančios elgesio klišės Pasak D. Čibonio, ar pardavėjas įkyrus, ar ne, sprendžia patys klientai.

O žmonės, pašnekovo teigimu, yra skirtingi ir skiriasi jų tolerancijos lygis. Tai leidžia suprasti pats klientas: arba aiškiai pasako, kad nebenori tęsti bendravimo, arba tai išduoda jo kūno kalba.

Nuo tos akimirkos kyla pavojus sugadinti įspūdį. Kiti galimi požymiai, anot D. Čibonio, kai klientas tiesiog vengia bendrauti: neatsiliepia į telefono skambučius, neatsako į elektroninius laiškus.

Tačiau pastarieji požymiai gali ir suklaidinti. Toks elgesys gali reikšti, kad klientas dar nėra priėmęs jokio sprendimo, o bendrauti vengia, nes turi likusių abejonių ir šiuo metu nenori parduoti savybes spaudimo apsispręsti. Dvi didžiausios pardavėjų klaidos, parduoti savybes nurodo pašnekovas: palikti abejojantį klientą ramybėje arba daryti spaudimą. Kaip turėtų elgtis geras pardavėjas? Rasti būdą susisiekti su tokiu klientu jei neatsiliepia telefonu, galima skambinti iš kito numerio ir jokiu būdu parduoti savybes.

Kaip parduoti daugiau ir nebūti įkyriam?

Verčiau bandyti sužinoti kliento abejones ir pamėginti jas išsklaidyti. Jei liks neišsklaidytų abejonių, sandoris neįvyks. Gero, bet neįkyraus pardavėjo savybės Kaip sėkmingai ir aktyviai plėtoti parduoti savybes santykius, bet neįkyrėti?

atsako, kaip užsidirbti pinigų internetu

Šį klausimą D. Čibonis dažniausiai girdi iš verslo verslui srities pardavėjų, kurių pardavimo procesas trunka daugiau nei vieną pokalbį su klientu.

Penkios gero pardavėjo savybės

Geras pardavėjas, jo nuomone, moka išlaikyti aukso vidurį tarp įkyrumo ir pasyvumo, o tokį gebėjimą pašnekovas vadina proaktyvumu. Pardavėjui, siekiančiam niekada nesulaukti priekaištų dėl įkyrumo, pardavėjų ugdymo ekspertas patartų atlikti du svarbius dalykus. Kiekvieno pokalbio pabaigoje susitarti dėl kito, būsimo bendravimo laiko. Tik patys geriausi pardavėjai sugeba kaskart gauti kliento leidimą skambinti vėl.

Atsakingai vykdyti susitarimą.

Daugybė pardavėjų tiesiog nepaskambina sutartu laiku, nes netiki, kad klientas pirks, arba tiesiog pamiršta. Kuo tiksliau išsiaiškinsite poreikius, tuo arčiau sėkmė Pasiteiravus, kokių įgūdžių bendraujant su klientais reikia pardavėjui, pardavimų specialistas patikina, kad jau dvidešimt metų mokant pardavėjus nepakito vienas dalykas — ir anksčiau, ir dabar svarbiausia savybe jis laiko gebėjimą tiksliai išsiaiškinti kliento poreikius ir problemas, kurias galėtum padėti išspręsti.

Čibonis pabrėžia, kad didėjant konkurencijai ir klientų reiklumui tapo dar svarbiau kalbėti kliento kalba ir pateikti visiškai jo poreikius atspindintį pasiūlymą. Pritardamas tiems, kurie sako, kad klientai neturi parduoti savybes kalbėtis, jie nori trumpai ir aiškiai išklausyti pasiūlymą ir priimti sprendimą, D. Čibonis sako, kad tik geriausi pardavėjai sugeba greitai rasti bendrą kalbą su klientu ir prakalbinti jį apie jo poreikius.

Vesdamas mokymus įmonėse, jis dažnai pasiūlo sudaryti dalykų, kuriuos vadybininkui būtina sužinoti apie klientą, prieš pateikiant jam tobulą pasiūlymą, sąrašą. Sąrašo ilgis siekia 13—19 punktų, kuriems sužinoti ir patikslinti prireikia nuo kelių iki keliolikos tinkamai suformuluotų klausimų.

Apibendrindamas pokalbio temą, D. Čibonis pasidalija nuostata, kad prasti pardavėjai parduoti savybes kalba apie prekę ar paslaugą, o geri užduoda tinkamus klausimus. Ar klientas bus patenkintas supratęs, kad įsigijo daugiau nei ketino?

parduoti savybes variantų žaidimas

Jei nusipirkęs parduoti savybes ar paslaugą sužinai, parduoti savybes ji turi netikėtų ypatybių, kurios tau patrauklios ir nesijauti už jas permokėjęs, viskas gerai.

Tačiau jei supranti, kad sumokėjai brangiau už ypatybes, kurių tau nereikia, jautiesi nusivylęs. Tad, kaip jau minėta, nusivylęs klientas ateityje nebepirks ir dar gali paskleisti neigiamus atsiliepimus. Pastarasis atvejis — klasikinis pardavėjo darbo brokas.

geriausios pajamos internete su priedais

Šiais laikais produktai tobulinami greičiau nei keičiasi klientų poreikiai, todėl klientai gali nejausti poreikio itin novatoriškiems sprendimams. Tai D. Kitaip sakant, prieš parduoti savybes novatorišką parduoti savybes ar paslaugą, jie pirmiausia parduoda poreikį.

parduoti savybes

Žaidimo taisyklės Jeigu tenka turėti reikalų su įkyriu pardavėju ir bendrauti su juo nuolatos, pardavimų mokymų profesionalas D. Jei žinome, kad teks bendrauti su juo ateityje, galima mėginti susitarti dėl žaidimo taisyklių.

Būna, kad pats pirkdamas negailiu pardavėjui patarimų.

signalai dvejetainiams opcionams investuoti snt variantas tulos regionas

Geram specialistui grįžtamasis ryšys padeda tobulėti, o su prastais neturite ko prarasti.